.

Komutatorius / kompiuteris ECU MALOSSI Force Master 3 ​​​​​​​Vespa GTS 300cc 4T 19->

€ 531.02  





Prekės kodas:  289594

Kiekis

LIMITLESS

Ar girdėjote apie teoriją, kuri teigia, kad naudojame tik dvidešimt procentų savo smegenų? Su "Force Master 3" naudosite šimtą procentų... savo variklio!

Siekdami patobulinti pažangiausią valdymo modulį, kūrėme turėdami viziją, pradėdami nuo iki šiol pasiektų orientyrų. Taip buvo sukurtas "Force Master 3" - futuristinis valdymo modulis tiek technine, tiek programine įranga.

LAMBDA MODULATORIUS

Pradinis motorolerio valdymo modulis, skirtas oro ir degalų santykiui analizuoti ir atitinkamai sureguliuoti karbiuratorių, paprastai sąveikauja su lambda jutikliu, įrengtu ant duslintuvo.

"Force Master 3" perima originalaus jutiklio signalą ir siunčia pirminiam valdymo moduliui "virtualaus" lambda jutiklio generuojamas vertes ir leidžia dinamiškai ir individualiai valdyti oro ir degalų santykį visais momentais, kai originali sistema būtų užprogramuota analizuoti lambda jutiklio rezultatus.

Galiausiai tapo įmanoma valdyti karbiuratoriaus oro ir degalų santykį tarp tuščiosios eigos ir transmisijos zonų, iš esmės visose tose apsukose ir tomis sąlygomis, kai lambda veikimo kontrolė gali neleisti įsikišti .

Dėka labai patobulintos grandinės elektriniai trikdžiai, kurie paprastai būna droselinės sklendės padėties signale, pašalinami taip, kad būtų galima tiksliau nustatyti tikrąjį jos atidarymo laipsnį ir gerokai pagerinti reakcijos laiką - visa tai naudinga variklio našumui ir efektyvumui.

ĮRENGINIAI IR SĄSAJA

Todėl kartu su įranga turi būti įdiegtas mikroprocesorius, turintis labai didelę skaičiavimo galią, kuri leistų "Malossi" technikams įdiegti naujas programinės įrangos strategijas ir išnaudoti visas "ForceMaster 3" galimybes.

Techninės savybės:

  • Degalų reguliavimas
  • ± 14 % LOW / HIGH / MID
  • Atsparumo ribotuvas : + 1000 aps/min
    Atmetus greičio ribotuvą
  • 8 skirtingos programos
  • Lambda emuliatorius
  • Temperatūros diapazonas = -20°C +80°C
  • Minimali darbinė įtampa = +7 V
  • Didžiausia darbinė įtampa = +16V
  • Vidutinis srovės suvartojimas <- 200mA
  • Apsauga nuo aplinkos poveikio = IP65

 

Paskutinis dėmesys buvo skirtas naudotojo sąsajos tobulinimui, įdiegiant grafinį ekraną, kuriame rodomi pagrindiniai funkciniai prietaiso parametrai:

  • Firmware versija
  • Sistemos būsena
  • Karbiuriavimo korekcijos jungiklių padėtis

 

TAS FORCE MASTER LEGACY

Neįtikėtinos "Force Master 3" naujovės kartu su ypatumais, dėl kurių visi "Malossi" valdymo modulių modeliai buvo pirmaujantys:

  • Degalų kalibravimas +-250 %
  • Degalų korekcijos lygiai 8 * 20 pertraukų
  • Degalų valdymas įkaitus varikliui
  • Programuojamas akceleratoriaus siurblys
  • Didinamasis veikimas už sūkių ribotuvo ribų
  • Kai įmanoma, variklio parametrų nuskaitymas per K-Line KWP2000
  • Vartotojo karbiuratoriaus kompensavimas, naudojant tris išorinius trimerius, ± 14 % min/vidutiniškai/max
  • Apsauga nuo transporto priemonėje esančių elektromagnetinių trikdžių

Atsižvelgiant į tai, kas išdėstyta

Iš 4 progamų, buvusių "Force Master 2", "Force Master 3" tapo 8! Dvigubai didesnis pasirinkimas užtikrina tikrumą, kad visada rasite tinkamą žemėlapį, atsižvelgiant į įvairius "Malossi" gaminių derinius, sumontuotus jūsų motoroleryje! Malossi technikai ištyrė kiekvieną žemėlapį, kad galutiniam vartotojui pasiūlytų optimalų sprendimą kiekvienam perdirbimo būdui, ir sukūrė juos pakankamai tiksliai, kad užtikrintų pastovų veikimą pačiomis įvairiausiomis sąlygomis: tikras elektronikos stebuklas!

Kabelių laidai ir apvalkalas suderinami su alyvomis ir angliavandeniliais, kurių temperatūros diapazonas -20 +150°C

Tinka modeliams:
Vespa GTS ABS 300i HPE H2O 4T E4 '19-'20
Vespa GTS ABS 300i HPE H2O 4T E5 '20-09/2022
Vespa GTS Super ABS 300i HPE H2O 4T E4 '18-'20
Vespa GTS Super ABS 300i HPE H2O 4T E5 '20-09/2022
Vespa GTV ABS 300i HPE H2O 4T E4 '19-'20
Vespa GTV ABS 300i HPE H2O 4T E5 '20-'22
Vespa GTV ABS 300i HPE H2O 4T E5 '23->

MALOSSI


MALOSSI - įkurta Armando Malossi Italijoje 1930 metais kaip sportinių dalių gamintojas motoroleriams. Iš pradžių įmonė specializavosi "Dell'orto" motociklų karbiuratorių tobulinimu. Ši stipri asociacija tęsiasi iki šiol, nes įmonė siūlo didžiulį karbiuratorių asortimentą ir įvairius rinkinius motoroleriams ir motociklams. Taip pat "Malossi" galima cilindrus ir variatorius, skirtus naudoti lenktynėse ir viešuosiuose keliuose. Šiuo metu įmonė gamina dvi produktų linijas - "Malossi" ir "MHR" (Malossi Hyper Racing). 

Gamintojas Modelis Metai Pavadinimas Kubatūra
VESPA GTS 2009 Super 300
VESPA GTS 2010 Super 300
VESPA GTS 2010 Super Sport 300
VESPA GTS 2011 Super 300
VESPA GTS 2011 Super Sport 300
VESPA GTS 2012 Super 300
VESPA GTS 2012 Super Sport 300
VESPA GTS 2011 300
VESPA GTS 2012 300
VESPA GTS 2013 300
VESPA GTS 2013 Super 300
VESPA GTS 2013 Super Sport 300
VESPA GTS 2013 Super Sport SE 300
VESPA GTS 2014 Super Sport 300
VESPA GTS 2014 Super 300
VESPA GTS 2013 Touring 300
VESPA GTS 2014 Touring 300
VESPA GTS 2014 300
VESPA GTS 2014 Super Sport SE 300
VESPA GTS 2015 Super 300
VESPA GTS 2015 Super Sport 300
VESPA GTS 2015 Touring 300
VESPA GTS 2015 300
VESPA GTS 2016 Super 300
VESPA GTS 2016 Super Sport 300
VESPA GTS 2016 Touring 300
VESPA GTS 2016 300
VESPA GTS 2017 Touring 300
VESPA GTS 2017 Super 300
VESPA GTS 2017 Super Sport 300
VESPA GTS 2017 300
VESPA GTS 2018 300
VESPA GTS 2018 Super 300
VESPA GTS 2018 Super Sport 300
VESPA GTS 2018 Touring 300
VESPA GTS 2019 Touring 300
VESPA GTS 2019 300
VESPA GTS 2019 Super 300
VESPA GTS 2019 Super Sport 300
VESPA GTS 2019 Super Tech 300
VESPA GTS 2020 Super Tech 300
VESPA GTS 2020 Super Sport 300
VESPA GTS 2020 Super 300
VESPA GTS 2020 300
VESPA GTS 2020 Touring 300
VESPA GTV 2023 300