.

2021-10-20

Aušinimo skystis skirtas kuo greičiau ir efektyviau aušinti motociklo variklį. Aušinimo skystis yra pumpuojamas per visą variklį, jis įkaista ir toliau teka per radiatorių, kur yra atvėsinamas. Kai motociklas važiuoja, oro srautas patenka į radiatorių taip atvėsindamas aušinimo skystį, kad per kitą ciklą vėl galėtų praeiti pro variklį ir taip atvėsinti variklį, neleidžiant jam užkaisti. 


Motociklo aušinimo skystis turėtų būti keičiamas bent kas dvejus metus, kadangi laikui bėgant aušinimo skystis praranda savo savybes. Rinkdamiesi kitą aušinimo skystį, įsitikinkite, kad skirtas aliuminio detalėms, kadangi visų motociklų varikliai yra aliuminiai. Dauguma aušinimo skysčių būna paruošti pilti į aušinimo sistema, tačiau yra ir koncentratas, kurį reikia sumaišyti su distiliuotu vandeniu gamintojo nurodyti santykiu.


Yra dviejų tipų aušinimo skysčiai: propilenglikoliu ir etilenglikoliu. Kiekvienas aušinimo skystis yra spalvotas, kad būtų vizualiai atskirtas ir nebūtų sumaišyti netinkami tarpusavyje. Rinkdamiesi aušinimo skystį savo motociklui rinkitės tokį kuriame nėra nitratų, fosfatų ir silikatų. Šie junginiai gali trukdyti efektyviai perduoti šilumą. Aušinimo skystis su nitratais, fosfatais ir silikatais dažniausiai naudojamas automobiliuose, kur jie veikia kaip korozijos inhibitoriai. Taip pat šis aušinimo skystis su šiais priedais gali pakenkti visiems jūsų motociklo sandarikliams.